close
آخرین مطالب
  • هاست وردپرس تحویل آنی
  • فود کده

  • عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی
    خرید اینترنتی یکی از انواع روش‎های انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونيکى به معاملات الکترونيکى اشاره دارد که از ازطر...
    آمار کاربران
    نام کاربری :
    رمز عبور :

    رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی آمار مطالب
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحیکل مطالب : 32
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحیکل نظرات : 2

    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی آمار بازدید
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحیبازديد امروز : 35 نفر
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحیبارديد ديروز : 28 نفر
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحیبازديد هفته : 36 نفر
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحیبازديد ماه : 216 نفر
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحیبازديد سال : 3263 نفر
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحیبازديد کلي : 21604 نفر

    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی وضیعت آنلاین
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحیافراد آنلاین : 1 نفر
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
    پيوندهاي روزانه
    امکانات
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی

    خرید اینترنتییکی از انواع روش‎های انجام تجارت الکترونیکی است. اگر بخواهیم به طور کلی بگوییم واژه ی تجارت الکترونيکى به معاملات الکترونيکى اشاره دارد که از ازطريق شبکه‌هاى ارتباطى انجام مى‌پذيرد.
    در آغاز، خريدار يا مصرف‌ کننده در اینترنت به جستجوی یک مغازه مجازی می پردازد و از طریق خود وب سایت یا پست الکترونیکی سفارش کالای مورد نظر خود را می دهد و در نهایت آن را تحویل می گیرد. مشخص است که به این ترتیب فرآیند کلی چرخه ی خرید کالا به سادگی و سرعت صورت می گیرد. صورت حساب نیز به صورت نقدی و از طریق درگاه های الکترونیکی انجام می شوند. یا خریدار از طریق کارت اعتباری به کارت فروشنده واریز و شماره پیگیری را در اختیار او قرار می دهد. این روند شامل خرید پستیهم می شود که مصرف کننده پول را در خانه به پست تحویل داده و سپس کالا را دریافت می کند. تجارت الکترونيک درواقع فرآيند خريد و فروش محصولات و خدمات برروى شبکه اينترنت مى‌باشد و مى‌توان آن را به چند گروه: تجارت بين بنگاه و مصرف‌کننده يا مشترى (B2C)، تجارت بين بنگاه و بنگاه (B2B) و تجارت بين مصرف‌کننده و مصرف‌کننده (C2C) تقسيم نمود. که در اين ميان فعاليت‌هاى تجارى عمدتاً در چارچوب B2B و B2C متمرکز گرديده‌اند. هرچند در آينده فعاليت‌هاى تجارى B2A و C2A نيز قابل پيش‌بينى مى‌باشند که در ادامه به معرفى هريک پرداخته شده است.

    در تعریف دیگر تجارت الکترونیک انجام کلیه فعالیتهای تجاری با استفاده از شبکه‌های ارتباطی کامپیوتری، به ویژه اینترنت است. تجارت الکترونیک، نوعی، تجارت بدون کاغذ است. به وسیله تجارت الکترونیک تبادل اطلاعات خرید و فروش و اطلاعات لازم برای حمل و نقل کالاها، با زحمت کمتر و مبادلات بانکی با شتاب بیشتر انجام خواهد شد. شرکتها برای ارتباط با یکدیگر،محدودیتهای فعلی را نخواهند داشت و ارتباط آنها با یکدیگر ساده تر و سریع تر صورت می‌پذیرد. ارتباط فروشندگان با مشتریان نیز می‌تواند به صورت یک به یک با هر مشتری باشد. به عبارت دیگر، تجارت الکترونیک نامی عمومی برای گستره‌ای از نرم افزارها و سیستم‌ها است که خدماتی مانند جستجوی اطلاعات، مدیریت تبادلات، بررسی وضعیت اعتبار، اعطای اعتبار، پرداخت به صورت روی خط، گزارش گیری و مدیریت حسابها را در اینترنت به عهده می‌گیرند. این سیستم‌ها زیربنای اساسی فعالیتهای مبتنی بر اینترنت را فراهم می‌آورند. هدف از بکارگیری تجارت الکترونیک، ارائه روشی جدید در انجام امور بازرگانی می‌باشد. به واسطه این روش، تاجران قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سرتاسر جهان - مستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیتها -عرضه کنند.
    بسیاری از مردم، تجارت الکترونیک را منحصر به خرید و فروش از طریق شبکه اینترنت می‌دانند، در حالیکه این امر فقط بخش کوچکی از تجارت الکترونیک را تشکیل می‌دهد و این مفهوم اکنون گستره وسیعی از جنبه‌های مختلف تجاری و اقتصادی را دربرگرفته‌است. به سادگی می‌توان هرگونه فعالیت تجاری و مالی بین موسسات و افراد مختلف را در حیطه تجارت الکترونیک گنجاند.
    تجارت الکترونیک روش دیگری برای تبادلات الکترونیکی اطلاعات و انجام مبادلات تجاری است که یک پل الکترونیکی را بین مراکز تجاری ایجاد کرده‌است. تجارت الکترونیک با حجم کمتری از اطلاعات که لزوما در قالب یکسانی نبوده و بین مردم عادی رد و بدل می‌شود، سر و کار دارد. تجارت الکترونیک در ابتدای پیدایش خود، چیزی بیش از یک اطلاع رسانی ساده تجاری نبود و هرکس می‌توانست محصولات خود را با استفاده از صفحات وب بر روی اینترنت تبلیغ نماید. آمار منتشره از ۵۰۰ شرکت نشان می‌دهد که حدود ۳۴ درصد از آنها در سال ۱۹۹۵ و حدود ۸۰ درصد در سال ۱۹۹۶ از روش فوق برای تبلیغ محصولات خود استفاده کرده‌اند.تا پایان سال ۲۰۰۱ بیش از ۲۲۰ بیلیون دلار معاملات مالی توسط صدها سایت تجاری بر روی اینترنت انجام پذیرفت.



    مشاهده پست مشابه : دانلود آلبوم تصویری جدید رضا یزدانی به نام نوستالژی
    [ شنبه 9 آبان 1394 ] [ 20:46 ] [ Sara ][ بازديد : 199 ]
    آخرين مطالب ارسالي
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی اینفوگرافیک در طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی در طراحی سایت چکار نکنیم؟تاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی اهمیت محتوا در طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی قواعد و اصول طراحی سایتتاريخ : پنجشنبه 27 آذر 1393
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی طراحی وب سایت با CSSتاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی طراحی وب سایت با قالب های پیش ساختهتاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی شرکت راتینتاريخ : جمعه 27 فروردين 1395
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی نکات طراحی وب سایت مورد تایید موتورهای جستجوتاريخ : چهارشنبه 25 فروردين 1395
    عناصر مهم در طراحی سایت، وب سایت تفریحی طراحی قالب سایتتاريخ : يکشنبه 22 فروردين 1395
    صفحات سایت
    تعداد صفحات : 6

    درباره سایت
    آرشيو
    چت باکس




    captcha


    جست و جو